Monday, March 1, 2010

fenin

bermula la kisah saya lak untuk bertungkus lumus dan menanti debaran yang semakin hari semakin dekat ni...la tak sampai 100 hari lagi menuju hari yang dinanti-nantikan..takutnyer..bukan takut aper..sempat ker saya siapkan ape yang patut...ermm keje kat ofis makin berlambak-lambak..setiap minggu msti kene keje..aduyai bile lagi saya nk buat persiapan nie...ermm apepun perlahan-lahan ek fara..sempat tu..ko kene pandai2 la bahagikan mase ekk...so for my Mr Naim..thanks ekk sbb tolong ape2 yg patut dan boleh selesaikan sendiri tanpa kehadiran saya...

barula saya tau..mcm fenin nyer kawan membuat persiapan buat faten n khaty yang dh lepas..diorng said lega..buat za..tik tok tik tok..sedang menuju hari kebahagiannyer..dan saya masih mencari dan terhegeh-hegeh untuk prepare ape yang patut..harap2 bulan lima (mei) semua setel...

2 comments:

mrs_yus said...

go fara go..! i know u can o it..i'm always behind urside dear .. i luv u lah..! :)

~~zaa~~ said...

rilex yang..awal2 ni ko x pening sgt..ko tggu sebulan dekat nak kawen nnt, rasa la ko..hehehheh

Post a Comment